HELLO@STENUNGSBADEN.SE | N58° 0,3 N - 11° 48,5 E.

Passbeskrivning

Endorfiner 60 min

Passet som alltid överraskar ! Här behöver ni ha med kläder för både inomhus och utomhus för rätt som det är så är vi utomhus och kör! Ett roligt fartfyllt pass som blandar alla möjliga träningsformer, våga kom på detta pass, alla kan vara med efter egen förmåga! Puls och styrka, cirkel fightfys kompis träning mm du vet aldrig vad som kommer hända, men ”må bra”Endorfiner utlovas 🙂

Boxning / Box 60 min

Med handskar och missar tar du dig igenom detta roliga pass, med olika kombinationer av slag och sparkar. Vi använder även sandsäckar. Så släpp ut din inre fighter och kom och kör!!

Hiit 30 min

Cirkel baserat, högintensivt pass där bara du själv sätter gränsen, Pulsen kommer stiga för att sedan komma ner. Där laddar vi om för stigning igen. vi lovar att pusha dig !! Tips från coachen: Värm upp innan passet 5-10 min räcker, sedan så kööööör vi 🙂

Vattenträning 50 min / 30 min

Rörlighet/ Styrka/ Konditions träning i vatten. Med eller utan redskap med vattnet som motstånd och hjälp. Ren träningsglädje och fantastiskt bra för kroppen. Dessa pass kan vara riktigt tuffa så glöm inte att dricka ordentligt innan du startar och efter ditt pass

Basturitual 45 min

En bastuaktivitet som ger, förutom en härlig upplevelse och mental avslappning, även en ultimat detox med anti age effekt, förnyad energi, ökad blodcirkulation, ökad fettförbränning och ett starkt immunförsvar. Ett MÅSTE när du besöker oss!!

Yoga 60 min / 75 min

Plocka fram lugnet. Med olika yogarörelser och positioner fokuserar vi på att balansera kroppen och djupandas. Avslappnande och lugnande släpper vi vardagen och fokuserar på oss själva.

Mindfulness

Hitta harmonin med hjälp av olika andningsövningar, du får en guidad upplevelse som kan bidra till lugn och välbefinnande.

Funktionell träning 45 min / 60 min

Gruppträning där du tränar hela din kropp med din kropp, för att röra sig så optimalt som möjligt i vardagen. Styrka, stabilitet, rörlighet och balans tränas. Explosiva och pulshöjande inslag ingår samt enkla redskap för att du ska kunna träna på din nivå och känna att just din kropp svarar på träningen.

 

Grundträning 45 min

Här lägger vi fokus på att träna in övningar och dess rörelsemönster. Passet är ofta upplagt i cirkel eller stationer, ett pass för alla både nya och vana men ett pass som fortfarande genererar mycket svett och flås.

Magfokus / Surprice 60 min

Ett pass där vi jobbar mycket med olika core övningar. Den centrala zonen av vår kropp . Ett pass som består av sammanvävda övningar som stärker upp vår kropp och hjälper oss med både hållning och vardagen Pulshöjande ”surprice” aktiviteter gör att våra hjärtmuskler får jobba lite extra.

Tjejfys / box 45 min

Ett svettigt och roligt pass för tjejer i alla åldrar och nivåer. Box övningar blandas med olika former av fysträning, du sätter ribban, häng på!!

Lunchträning 45 min

Cirkel / Stationsträning som tränar igenom hela kroppen under lunchtid. Är det fint väder kör vi utomhus annars inomhus.

FredagsFys

Ojojoj här ska det svettas och skrattas inför Fredagsmyset:) Kan vara ute eller inne. Hinderbana ligger nära till hands här så oömma kläder för detta pass är att rekommendera 😉

Högintensivt (hiit)

Står det högintensivt på passet du bokar så är det precis så. Var beredd att träna lite hårdare under en lite kortare tid! Känner du dig osäker på om du klarar av högintensivt? Kom och prova och prata med dininstruktör. Vi är här för dig ! 🙂

Löpträning 45 min

Vi tränar löpsteg/ intervaller av olika slag, kör lite trail och blandar med löpstyrka.

Intensiv Boxning

Var beredd på ett tuffare boxpass, våga utmana dig själv !! Grymt roligt och svettigt ! 45 min ”All in”.

Cross-Country 75 min

Utomhusträning på olika underlag, funktionell träning med mkt flås 🙂 Hinderbana kan förekomma. Kläder efter väder.