SV / EN

PASSBESKRIVNING

Funktionell Träning, 60 min

En atletisk gruppträningsform som bygger på funktionell rörelseträning för hela kroppen. Styrka, stabilitet, rörlighet & balans tränas med hjälp av din egen kroppsvikt och enkla redskap. Även explosiva och pulshöjande moment ingår.

Yoga, 60 min

Med olika yogarörelser och positioner fokuserar vi på att balansera kroppen och djupandas. Lugnt och avslappnande med fokus på oss själva.

Saunachill-Sea:Tox, 60 min

Sea Tox är en bastuaktivitet som ger, förutom en härlig upplevelse och mental avslappning, även en ultimat detox med anti age effekt, förnyad energi, ökad blodcirkulation, ökad fettförbränning och ett stärkt immunförsvar Ett MÅSTE när du besöker oss!.

Cirkelträning, 60 min

Ett cirkelträningspass med olika stationer med övningar för hela kroppen. Både styrka och kondition. Ett träningspass med varierande övningar som passar de flesta.

Boxning, 60 min

Konditions- och styrkepass inspirerat av boxning. Med hjälp av handskar, mitsar och sandsäck kombineras olika övningar. Släpp ut din inre fighter!

mage & puls, 30 min

Ett konditionspass med inslag av stegkombinationer på step-bräda och styrka för mage. Passet är intervallupplagt med koordinationer. Riktigt svettigt!

Högintensivt, 30 min

Utmana dig på ett högintensivt pass där styrka och kondition kombineras. Intervallträning.

mage, 30 min

Ett styrkepass med fokus på magen och bålen. Olika sammansatta övningar för ett maximalt träningspass och som ger dig bättre hållning. 

aufguss aroma, 15 min

Mental avslappning i torrbastun omringad av olika dofter från eteriska oljor. Ritualen ger en anti-age effekt och förnyad energi. Avslutas med en iskall dusch för ökad blodcirkulation och ett stärkt immunförsvar.

basturitual, 15 min

Avslappnande och utrensande basturitual, i vår ångbastu, med andningsövningar kombinerat med stretch. En härlig upplevlese!

vattengympa, 60 min

Stryke- och konditionsträning i vatten med eller utan vikter/redskap för att få önskat motstånd. En ren tränings-glädje! 

OBS! Alla pass varierar utifrån de olika instruktörerna, men är anpassade med alternativa övningar för både nybörjare och vana tränare.